Ukrainian Armenian Azerbaijani Basque Belarusian Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Estonian Filipino Finnish French Galician Georgian German Greek Haitian Creole Hebrew Hindi Hungarian Indonesian Irish Italian Japanese Latvian Lithuanian Macedonian Malay Maltese Norwegian Persian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Slovenian Spanish Swahili Swedish Thai Turkish Vietnamese Welsh Yiddish

 

Самойлов А. Л., Алєксєєв-Таскін А. А.

Інформація про авторів:
Миколаївський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Миколаївської обласної ради, м. Миколаїв, Україна


Під час організації та надання екстреної (швидкої) медичної до помоги (ЕМД) вкрай важливе значення має оперативність. Першим з усієї системи екстреної медичної допомоги, з ким спілкується або нент (пацієнт), є диспетчер виклику ЕМД, а головною чинною лан кою – бригада ЕМД.

Із вищевикладеного чітко випливає, що в процесі формування єди ної системи надання ЕМД першочерговим є питання створення дис петчерської служби, тому що саме вона є «нервовою системою» служ би, яка задає їй ритм роботи та визначає синхронність і злагодженість усіх її складових. Безумовно, диспетчерська служба існує в усіх систе мах, де передбачається контроль, облік за діями (наприклад, у Націо нальній поліції, Державній службі з надзвичайних ситуацій тощо).

Поняття «диспетчеризація» є об’єктом наукових досліджень. Від повідно до одного з тлумачень цього терміна, диспетчеризація (з англ. dispatch – «швидко виконувати») – процес відправки ресурсу, централізованого оперативного контролю та дистанційного керуван ня з використанням оперативного передання інформації між об’єк ами диспетчеризації та пунктом управління.


logo on blue
ТОВ "Професійні видання Східна Європа" Екстрена медицина: від науки до практики
emergency.in.ua © 2012 - 2018. Всі права захищені
Яндекс.Метрика
vk
facebook

 

Joomla inotur